Merhaba Ömer hocam;

Benim durumum biraz farklı. Analog hat'larda var. Analog hat'ların bağlı
olduğu santral call manager ile pri kart ile konuşuyor. Dışardan Voip
hizmeti alırsam içerdeki dahili anlog hatlar ile calla manager'daki hatlar
birbiri ile konuşamıyacaktır.
http://www.razametal.org/asterisk/hardware/cisco/Cisco_IP_Phone_7911/ bu
sitedeki firmware işimi görür mü? hafta içi lab yapmayı planlıyorum.