Hegedüs Ervin wrote:
> hello,

> innodb_buffer_pool_size-t allitottam - forumokban olvastam, ahol
> hasonlo panasz volt, de nem hozott megoldast.

> meg nem,

Tegyed, mert az elejen reszletezi az io threadek allapotat, fuggoben
levo/lezajlott fsync-eket, i/o statiszikakat, stb, igy valami fogalmad
is lesz arrol, mi is tortenik.

> igen, most nemreg kiprobaltam ext4-el, de aaaaaa... talan meg
> lassabb is lett.

Filesystemrol volt szo, azoknak nem ext-tel kezdodik a nevuk. Probald
meg reiserfs3-mal, nem mintha idealis lenne sql ala, de probanak jo.

> de fontos, hogy nem maga a query a lassu, sot - az gyorsabb mint
> a regi gepen - a gond a comit()-tal van,

Nyilvan, addig nem sok minden tortenik.

> cursor.execute(query...)
> conn.comit()
>
> ebbol az execute az uj gepen 0.001-0.002 korul van, a regin
> 0.003-0.004. A commit() viszont a regin kb ua (fejbol mondom, nem
> pontos), a regin 0.007-0.008 korul van (az ertekek sec-ben, a
> python time modulja szamolja ki t1-t0 alakban)

Pythont nem szeretem, igy mond el, mi ez a cursor.execute es miert nem
cursor.commit van utana, ha mar? Csak nem full commitot csinalsz minden
query utan? Ennek van valami koze az sql cursorokhoz, vagy csak
szerencsetlen nevvalasztas?

--
Gabor HALASZ <halas...@freemail.hu>