hello,

> Nem crashrol van szo, hanem teljesitmenyrol, egy probat meger.

egyelore jusson el oda, ahol egy masik ext3 tart :)

> mysqlnel global es session, es az isolation level is erosen
> befolyasolja, hogy a gyakorlatba mikor es mennyit cimmit-et csinal:
>
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/set-transaction.html

teljesen jogos, ez esetben session - a global most tok nem
jatszik.

[...]
> Huha.....Ez valami nem tudom mi:

pedig itt van ni:

> Cursors are supported inside stored routines, triggers, and events. The
> syntax is as in embedded SQL. Cursors in MySQL have these properties:
>
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.1/en/cursors.html
"inside stored routines"

ez meg egy API-n keresztuli hozzaferes. A ketto kozott gyak semmi
kapcsolat nincs:
http://mysql-python.sourceforge.net/MySQLdb.html#connection-objects
"MySQL does not support cursors;"

gondolom API-n keresztul nincs, amit olvastal, az valami sajat...

> Ez tobbrendbeli flame lenne...

pedig ez most jobban erdekel mindennel, ha gondolod linux-flame
vagy maganban is akar...

Koszonom:

a.