This wrote Salamon Attila on Wed Dec 21, 2011 at 18:40:13 +0100:

>Ha radiusból azonosító wifi -t (pl. Mikrotik) használsz, akkor csak egy
>kis webes felületet kell írni, ami a radius adatbázist módosítgatja. Aki
>jelen van az órán, annak a óra elején tesz egy pipát a tanár a neve
>mellé a felületen és onnantól fel tud majd csatlakozni. Cron meg
>automatikusan törli az összes "pipát" az adatbázisból óra végén. Vagy a
>tanár. 4-5 diáknál talán nem nagy feladat. De cronból is mehet a pipálás
>automatikusan.

Csak ugy halkan sugom meg, hogy a cronbol pipalgatas nem eleg, ora vegen
szakitani kell a netkapcsolatot is, mert lehet, hogy nem kapcsolja ki a
gepet a hallgato, a radius pedig tudtommal csak bejelentkezeskor lep a
kepbe. En egy wifi routert vitetnek a tanterembe a tanarral, amit ora
kezdetekor bedug a tanar, ora vegen kihuz es magaval visz. Fapados megoldas,
de eleg nehez hackelni oran kivul. Esetleg ugyanezt megfejelni egy radius
auth-tal...

IroNiQ
p.s.: mint ahogy emlitettek mar, egyseg sugaru linuxos wifi router jo, amibe
tudsz openwrt-t/dd-wrt-t tolni. Mind2 tud radiushoz kapcsolodni...
--
System Administrator