2011.12.21. 18:49 keltezéssel, Gabor HALASZ írta:
> Ehhez minek webes felulet? A radius hasznalhat barmilyen auth backendet(
> ldap, sql, pam ), eap/tls kell meg, es a user hasznalhatja a sajat

Abban az sql, stb. adatbázisban lévő adatokat valamivel módosítani kell.
Ezért a webes felület.

> accountjat. Microtic sem kell, hostapd elfut barmin egy tetszoleges wifi
> kartyaval. Hatranya, hogy radiust reszelni sosem orom :)

Azért írtam mert még csak azt használtam.

2011.12.21. 19:02 keltezéssel, Krisztian VASAS írta:
> Csak ugy halkan sugom meg, hogy a cronbol pipalgatas nem eleg, ora vegen
> szakitani kell a netkapcsolatot is, mert lehet, hogy nem kapcsolja ki a

Szerintem valahogy ez is megoldható cronból. Csak valahogy lehessen pl.
ssh -n keresztül kulcsos azonosítással belépni a wifire. Vagy fusson a
cron-feladat a wifin.

üdv,
SA.