Hola,

Puc engegar normalment Ubuntu el que passa es que navegant per Internet de
sobte i sense cap motiu al pitjar en algun link o pastilla virtual que hi pugui
haver en la web que visito es bloqueja de tal manera que no hi manera de tancar
l'ordinador amb cap tecla o combinació de tecles, em veig obligat a tancar-lo
per el boto d'arrencada i no el bo per la màquina i llavors trigo 10 o 12 o més
hores en poder tornar a entrar a Ubuntu, dons no s'inicia es para a d'arrencar.
Que puc fer?

Gràcies
Joan
--- Cubells <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hola Joan,
> el primer que hem de saber és què et passa exactament.
>
> Suposo que el gestor d'arrencada que tindràs és el grub i suposo que
> també et sortirà la pantalla del grub en engegar l'ordinador, on pots
> triar quin sistema operatiu vols executar.
> Si no t'apareix la pantalla del grub, sinó un comptador, prem cancel·lar
> fins que et surti.
>
> Una vegada situat al menú, mou-te amb les fletxes del teclat fins que
> estigui seleccionada la línia de l'ubuntu que se't penja en l'arrencada.
> Prems la tecla "e" d'editar.
> [...]

Need Mail bonding?
Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.