En/na Joan Aguilar ha escrit:
Hola,

Puc engegar normalment Ubuntu el que passa es que navegant per Internet de
sobte i sense cap motiu al pitjar en algun link o pastilla virtual que hi pugui
haver en la web que visito es bloqueja de tal manera que no hi manera de tancar
l'ordinador amb cap tecla o combinació de tecles, em veig obligat a tancar-lo
per el boto d'arrencada i no el bo per la màquina i llavors trigo 10 o 12 o més
hores en poder tornar a entrar a Ubuntu, dons no s'inicia es para a d'arrencar.
Que puc fer?

Pel que contes, jo crec que deu ser la ram. La deus tenir malament.

Prova una cosa. Quan s'executi el grub i estigues a la pantalla principal tria arrencar el Memtest i el deixes executant un bona estona....

Veges a veure si t'apareix alguna línia roja...

Salut!!