On 04 Jan 2001 23:54:34 +0200, Kaloian Doganov wrote:
> На мене най-много ми повлия песента на Кирил Маричков "Силикон"
> и от тогава все натам ме влече... :-)
>
> А сега конкурс -- как требе да се преведе "Silicon Graphics"?

milsya che vsichki shte se suglasyat che tova e ime

i ne tryabva da se prevejda.
prosto se ozpolzva nai blizkoto zvukovo suotvetstvie

ili (pone spored men) e za predpochitane vobshte da ne se pishe
na kirilica

yanko

p.s. izvinyavam se che pisha s latinski bukvi, izpolzvam leko kriva
kombinaciya ot e-mail client i X i ne mi stiga jelanieto i ukula
da ya "pipna" naburje

  • ... Alexander Shopov
    • ... Kaloian Doganov
      • ... Valery Dachev