Svetoslav Nikolov wrote:

> Da se vkliucha i az kam placheshtite.
> Imam kde 2.1.1 i XFree 4.0.3
> (1) Instaliral sam shriftovete za kirilica.
> (2) Pusnal sam i International keyboard.
> (3) V terminalen prozorec i drugi "ne inteligentni" prilojenia kato
>   NEdit moga da pisha na kirilica, i LaTeX dokumenti da si podgotviam
>   i t.n.
> (4)  Kakvoto i prilojenie ot KDE da probvam - vmesto simvoli mi
> izkarva samo "?" (pitanki). Naprimer KWrite.
>
> Predpolagam ce tova se dalji na kofti ime na kodirovka,
> naprimer mnogo ot shriftovete mi sa registrirani kato
> [...]

Mnigo e vagno kakvo pishe w fajla /usr/share/locale/bg/chaset
W original tam e utf8 ama ot kade takiva shriftowe i zatowa sam napisal tam
cp1251.
Ima edin fajl ama ne si spomniam tochno kade beshe kadeto sa zadadeni wsichki
kombinacii na cp1251
Imashe i microsoft-cp1251 i microsoft-1251 i t. n. VAGNO E KAKVI IMA V
sharset.
Tazi krilica zapochnah da ia pravia oshte ot Mandrake7 i neprekasnoto e
probwana na wsiaka nova versia kakto na Mandrake
taka i na RedHat. Edinstwenata iznenada dojde ot novoto Xfree kadeto ako ne
promenia XLC_LOCALE ne moga da pisha w priloveniata
Za tozi problem rovih mnogo w Internet i se okaza che i rusnacit sa izrevali
NO KDE RABOTI PREKRASNO S CP1251 kakto i gnome i kword. Imam samo problem s
nautilus. Toj maj polzwa drugi shriftowe ama smiatam
drugata sedmica da se zahwana i s nego.
Boby