IMHO, tova moje vednaj za vinagi da se izchisti, ako niakoj ili niakolko
choveka, entusiasti i niamat mnogo
drugi zadachi i se chuvstvat po-svobodni da se zahvanat
da saberat ot NISTOTO bez nikakvi gadelcheta koito niakoi distribucii
predlagat za kirilizacia,
kato Mandrake ili RedHat, ili Debian.
...naprimer Slackware.
Ili ot gornite, no da se instalira bez NIKAKVA poddrajka za cyr, i sas US
locale.

Ot tam natataka da se pochne s kirilizacia na konzolata i niakoi osnovni
prilojenia,
koito e dobre da se kirilizirat (kato mail, irc, icq klienti),
no bez gotovi paketi i skriptove, a samo sas
Sredstvata, s koito razpolaga vseki edin LINUX
(poslednite distribucii (packages(kato glibc i drugi)) imat dosta zagotovki
v tazi nasoka).
Ako triabva samo niakoj i drug font da se dobavi otvanka.
Vsichko ostanalo da e opraviane na conf-ovete.

Posle Xfree (sus i bez TTF, sys i bez AA), Qt, KDE, Gnome kato naj-masovo
izpolzvani.
moje da se konkretezira i niakoj po-lek variant bez KDE/Gnome.

Ot tova moje da izleze edno mnogo dobro i stegnato, i naj-veche prilojimo za
vseki linux HOW-TO,
koeto da vodi "za ruchichka" vseki, kojto iska da si opravi kirilicata.

Mislia si go taka, zastoto tova e v osnovata na linux - vseki da si
customize-va kakto iska i moje.
a i ne vsichki distros imat dobre rabotesti tools za tazi cel.

Gotov sum da sudejstwam sas skromnite si poznania i postijenia pri edna
dobra koordinacia.

Pozdravi!
Ivan Petrov