Da se vkliucha i az kam placheshtite.
Imam kde 2.1.1 i XFree 4.0.3
(1) Instaliral sam shriftovete za kirilica.
(2) Pusnal sam i International keyboard.
(3) V terminalen prozorec i drugi "ne inteligentni" prilojenia kato
  NEdit moga da pisha na kirilica, i LaTeX dokumenti da si podgotviam
  i t.n.
(4)  Kakvoto i prilojenie ot KDE da probvam - vmesto simvoli mi
izkarva samo "?" (pitanki). Naprimer KWrite.

Predpolagam ce tova se dalji na kofti ime na kodirovka,
naprimer mnogo ot shriftovete mi sa registrirani kato
kodirane "cp-1251" ili "ibm-1251".

Niakoi koito si e podkaral KDE-to moje li da mi prati
primeren fail s "font.alias" ili "fonts.dir" - iskam da
korigiram nastroikite si.

Svetoslav