Vzemi procheti ti malko.
Pyrvo kakto se vijda iasno sym se lognal kato root koeto mi dava
pylnoto pravo da pravia kakvoto si poiskam.
Vtoro vinagi sym si pravil tracetoute i ping kato user.

Treto okaza se troian ili po tochno exploit za suidperl.
Biaha mi troianizirani mnogo ot osnovnite komandi a syshto taka namerih v
/dev/ razni raboti, kato sniferi i etc. Syshto taka vyrviaha procesi,
koito ne se vijdaha s troianizirania ps.

Sega sichko sym opravil samo ne moga da pravia ping i traceroute kato
user. Niakoi moje li da mi kaje ot kyde da si gi opravia. Niamat +s

mano