On Tuesday 22 May 2001 17:02, you wrote:

> Nqma neotkriwaem trojan, a tools ima adski mnogo :). Towa za koeto gowori
> Boris Jordanov e malko po-advanced ot ps i ls -l, taka che da ne moje da se
> otkrie.

kakto weche kazah kakwato i da e programa
tq polzwa sys_calls ot kernela
i kernela move da kave kakwoto si iska
taka che programata ti move da si misli che all e nared...

> Kernela kogato ne e bootnat ne e nishto poweche ot obiknowen file :),
> syshto kakto ps. Wyprosyt e che wseki uwajawasht sebe si admin moje da se
> postarae da si naprawi checksums i backups na fajlowe, koito smqta za
> kriticheski wajni (kato naprimer kernela i wsichki moduli) i da si gi
> zapishe na disketa. Procesyt na bootwane ot disketa i srawnqwane na tezi
> fajlowe s namirashtite se na diska checksums e detska igrachka i e
> efektiwen i sreshtu wsqkakwi stealth tehniki.

da za towa sym syglasen edinstweniq nachin da otkriesh razlikata e da
bootnesh s chist kernel...

no az silno se symnqwam che ima takiwa paranoici deto da si pazqt checksums
na modulite i tnt...
che i da bootwat s disketi da agi prowerqwat ...

wse edno de ... to taka ili inache nqma i tolkowa zahitreli hackeri
koito da sa dostatychno dobri che da ti troqnizirat perfect kernela :)))

a i struwa li si chowek da si igrae da troqnizira chak tolkowa :))

wsichko towa beshe prosto hipotetichno :)

[.....]
- --
- - Regards,                                            AngelFire -
- -     Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>    -
- -    PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc   -
- -  Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg  -
   Everyone is a genius.
     It's just that some people are too stupid to realize it.