Stanislav Lechev wrote:

> 1-wo  towa beshe ideq koqto move da posluvi w nachaloto
> posle ako se okave che ls-a ne wyrshi work...
> to e twyrde weroqtno mashinata da e troqnizirana s
> module .... ako ne mi wqrwash moga da ti dam malko linkowe
> dori imam i sobstweni napisani
> a ako e taka
> movesh prosto da zabrawish che shte otkriesh neshto
> sys kakywto i da e tool !

Nqma neotkriwaem trojan, a tools ima adski mnogo :). Towa za koeto gowori Boris
Jordanov e malko po-advanced ot ps i ls -l, taka che da ne moje da se otkrie.

> oshte poweche che ima nachini da zarazish syshtestwuwasht module !
> t.e. da ti troqniziram modula za net device primerno
> nikoga nqma da razberesh
> posle da ne goworim che ima i nachini da se zaredi
> module na non-module kernel
> a i w krajna smetka move da se troqnizira i kernela (samiq)
> !

> taka che dokato stignesh to twoite tools otdawna  trqbwa da ti e
> qsno che nqma oprawiq !

Kernela kogato ne e bootnat ne e nishto poweche ot obiknowen file :), syshto kakto ps.
Wyprosyt e che wseki uwajawasht sebe si admin moje da se postarae da si naprawi
checksums i backups na fajlowe, koito smqta za kriticheski wajni (kato naprimer
kernela i wsichki moduli) i da si gi zapishe na disketa. Procesyt na bootwane ot
disketa i srawnqwane na tezi fajlowe s namirashtite se na diska checksums e detska
igrachka i e efektiwen i sreshtu wsqkakwi stealth tehniki.