Thx za otgovora. Az tamun vuvedoh dhcp shtoto mi pisna da se zanimavam
s tvurdi IP adresi. Ako bjaha 10 computera idi-dodi ma inache si e zanimavka
i to ne mnogo prijatna.

Slack-a se razbira s Windows 2000 mashinite i njama problemi shtoto te
poddurzhat DDNS, no s Win98 ne stava.

Thx vse pak

Yavo Atanasov