Title: RE: lug-bg: hosts update from dhcp-2.0pl5

Alternativno,

Ako klientite ti sa windows2000/XP (i moje bi i windows ME) po default se opitwat da se registrirat w dns servera kojto im e nastroen.

Prez dhcp im dawash adres, domain name suffix, dns server address.
Nastrojwash si binda da priema dynamic updates i pej syrce.

E wqrno che prawqt golqmo zamyrsqwane na zonite ama kakwo da se prawi.

BR,
Boyan