Здравейте!

Съжалявам, че се включвам едва сега в дискусията, която май аз
инициирах, но бях на почивка до днес.
Проблемът според мен има достатъчно много гледни точки - но да оставим
настрани всички принципи - включително и open source лицензите. Чисто
човешки, аз очаквам, когато някой каже нещо да си изпълни обещанието.
Софт-Прес сами на втората си страница пишат това:

The book is available online at
http://www.soft-press.com/linux/index.html and may be reposted by
others at other locations.

Това обаче не е спазено! Коментарите са излишни.

За мен лично темата е приключена. Някой спомена за съд... този
механизъм работи в общество, чийто ценности не са базирани на плаващи
пясъци и когато тези ценности значат нещо. Извинете ме, но нашата
държава не е такова общество. Подобно дело ще ми изглежда на двубоя
Дон Кихот vs. Вятърните мелници...

Тъпо е обаче да се превежда нещо, което вече е преведено - да не кажа,
че съвсем не е по хакерски.

P.S. Иначе Дон Кихот е готин пич...

--
Best regards,