On Mon, 20 Aug 2001 09:55:17 +0300, you wrote:

>Здравейте!

Hi
> [...]
>човешки, аз очаквам, когато някой каже нещо да си изпълни обещанието.
>Софт-Прес сами на втората си страница пишат това:
>
>The book is available online at
>http://www.soft-press.com/linux/index.html and may be reposted by
>others at other locations.
>
>Това обаче не е спазено! Коментарите са излишни.
>
>За мен лично темата е приключена. Някой спомена за съд... този
>механизъм работи в общество, чийто ценности не са базирани на плаващи
>пясъци и когато тези ценности значат нещо. Извинете ме, но нашата
>държава не е такова общество. Подобно дело ще ми изглежда на двубоя
Извинете ме и мен, но това не е причина ние да останем безучастни!
Темата не може да приключи така! Промяната трябва да започне отнякъде
(или от някои). Ако всеки обръща гръб на проблемите с извинението "не
мога нищо да направя", то нищо и няма да се промени! Въпросът е
принципен! Според мен ние сме длъжни (като поддръжници на една идея)
да се борим за нея! Може този път да не успеем, но поне ще се види, че
има хора, на които не им е безразлично!
Наистина и сам войнът е войн, но пък съединението прави силата (леле
колко клишета...), затова, мисля, че трябва да пуснем едно писмо от
името на LUG-а, и кротко да им обясним, че искаме обяснение защо
аджеба не са си изпълнили ЗАДЪЛЖЕНИЕТО! Също така ще отбележим, че при
поредната липса на отговор от тяхна стране ще пратим писмо на FSF,
които вече ще поемат оттам-нататък! Сигурен съм, че най-малкото няма
да останат безучастни!

>Тъпо е обаче да се превежда нещо, което вече е преведено - да не кажа,
>че съвсем не е по хакерски.
Бинго!

>P.S. Иначе Дон Кихот е готин пич...
Ние същто ;-))
Затова, дайте да се захванем по-сериозно с нещата!

cheers,
face