Hello Nikolay,

Monday, August 20, 2001, 7:24:40 PM, you wrote:

> Извинете ме и мен, но това не е причина ние да останем безучастни!
> Темата не може да приключи така!
Темата продължава... Смятам да пиша на O'Reilly - имам някакви семпли
контакти там. Но и без тях съм убеден, че O'Reilly ще са на наша
страна - нещо повече знам го... Имам нова информация по случая с
книгата от тази сутрин, но не мога да я обявя публично. Не се сърдете
за това... обещах дискретност...

> Наистина и сам войнът е войн, но пък съединението прави силата (леле
> колко клишета...), затова, мисля, че трябва да пуснем едно писмо от
> името на LUG-а, и кротко да им обясним, че искаме обяснение защо
> аджеба не са си изпълнили ЗАДЪЛЖЕНИЕТО!
ОК - по-добре ще е след като пиша (или пишем на O'Reilly) - така
натискът ще е двоен.

>  Също така ще отбележим, че при
> поредната липса на отговор от тяхна стране ще пратим писмо на FSF,
> които вече ще поемат оттам-нататък! Сигурен съм, че най-малкото няма
> да останат безучастни!
Предполагам!

> Ние същто ;-))
> Затова, дайте да се захванем по-сериозно с нещата!
ОК - ще помагаш ли?

--
Best regards,
Yovko D. Lambrev