On Thursday 11 October 2001 14:08, you wrote:
> che 2.4.3 otkoga e izliazul... meseci... prosto vsichko praviat prez prusti
> ne moi za 2-3 meseca da izliazat niakolko versii na kernela... smeshno e.
> Alis Microsoftska rabota :(((

Az po edno vreme slediah 4estotata s koiato izlizat patch-levels.
Po skoro mi se nabi na o4i 4e ilzizat priblizitelno po 1 na mesec okolo 20-to
4islo.( tova ot 2.4.4 do 2.4.9 - 2.4.10 otne malko pove4e vreme ).
I po skoro bi triabvalo da se radvame na po 4esti patch-ove.
Code bez bugs ima li ?!!!.
I sravnenie s M$ e dosta neuda4no :) Za po4ti 2 godini BUG2K e stignal edva
do SP2.( Tova savsem ne zna4i 4e niama dostaty4no bugs za da se stigne do
SP1002 ) - problema e 4e niama koi da puska SPs.

> Chakame...

Ako ne ti se 4aka :

vi /usr/src/linux/bogus-code.c

gcc  -D__KERNEL__ -DMODULE -I/usr/src/linux $CFLAGS -pipe -c
/usr/src/linux/bogus-code.c

4akat Win Luserite :) I te bi triabvalo principno da imat pravo da se
oplakvat, 4e 4akat
zashtoto sa si platili za "The Best PC OS" i poddryjka za neia.( Vsyshnost ako
vnimatelno si pro4etat lincensnoto sporozumenie shte im stane iasno , 4e ne
polu4avat pove4e garancii i poddryjka otkolkoto ako si instalirat neshto
OpenSource/GPL ).

> Imashe edna pesen: "All we can do is just sitting and waiting" :)))

          • ... Teodor Georgiev
            • ... Ангел Вълков
              • ... George Danchev
              • ... Ангел Вълков