----- Original Message -----
From: "George Danchev" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, December 18, 2001 5:21 PM
Subject: Re: lug-bg: Problemi pri linux 2.4 i NAT sus iptables

> ami mozhe da si napravi ip alias na eth0:
> (vpro4em az ne ogledah ip-tata)
> # ifconfig eth0:0  172.16.31.110
> Mozhe da si napravi i oste aliasi... no tova ne ozna4ava 4e nqkoj ste
mozhe
> da napravi connection otvyn kym maskiranite machini dokato ne e  set-nat
> pravilno IP PortForwarding na Masq servera da redirectva ip trafika kym
> maskiranite hostove. Vpro4em toj se e opital da napravi to4no tova s
> [...]

mdam .. my mistake :) az imah predwid neshto drugo, koeto beshe narecheno
Fast NAT, no sefte se zaglevdam seriozno w kernel-a da widq kyde e i se
okaza, che go nqma ... posle check-nah i site-a de:
http://www.suse.de/~mha/HyperNews/get/linux-ip-nat.html

tam horata sa izpisali dosta, no ne movah da namerq towa neshto w kernela
... tapo :)
a move bi ima nachin da se naprawi static nat s kombinaciq ot iptables i
iproute2, samo
deto ne moga da razpyna testowa postanowka naokolo :(

> P.S. bOmbe, sega neznam kak e pri solarisa, no linux ip masquarading-a ne
> mozhe da se opravq s incoming services v tozi slu4aj, za tova se pravi
tozi
> trik s ipportfw :)

mdam .. fw1 razglezwa ;-)

> --