Zdrawej
Widiah che weche sa napisali za reshenieto na problema i to s primer.
Naistina weche izglezda prosto. Pri men towa raboti.
[root@gk ~]# cat nat_
#!/bin/sh
EXT=eth0
INT=eth1
INT_IP_1=192.168.0.10
EXT_IP_1=172.16.31.110
iptables -t nat -F
ip addr add 172.16.31.110/16 brd + dev eth0 label eth0:nat
iptables -t nat -I POSTROUTING -s $INT_IP_1 -o eth0 -j SNAT --to-source
$EXT_IP_1
iptables -t nat -A PREROUTING -d  $EXT_IP_1 -j DNAT --to-dest $INT_IP_1
Za linux 2.2 reshenieto e s "ip"  komandata i se wizda po nadolu w
pismoto.

Qsin wrote:

> Ako iskash pusni v lista nastrojkite kakto ti si gi napravil.
> Da se ponauchim i nie :)
>
> Yavor Atanasov

University of Rousse, Bulgaria