neshto ili az ne razbiram ili ...
Naistina li nqma nachin da se nakara linux box da premapwa adresite ot
edna mreja kym druga.  Ili edin wytreshen za NATa adres kym wynshen.
Imeto na towa chudo e naistina static NAT. I Cisco IOS i Cisco PIX go
umeqt (sorry za nevolno vmyknatata reklamka). Iskate da kajete che
static NAT, Linux 2.4 ne moje da prawi? Ne smeq da powqrwam :)
Nqma li neshto kato destination address translation? Shtoto ako ima
problema za pylen dostyp do pc-to wytre (ot gledna tochka na NATa) se
reshawa mnogo prosto.

Regards,
Boyan