On Sun, May 26, 2002 at 05:02:05PM +0300, Marian Popov wrote:

> Zdraveite vsichki.
>
> Naskoro mi se sluchi da configuriram edin server na edin priatel i s
> iznenada razbrah che dostavchika mu e filtriral port 21 i veroiatno i port
> 20.
>
> Taka che sichki mashini zad toia server ne mogat da dostypvat do ftp.
>
> Pomislih malko i reshih da prekaram vsichki ftp packeti presz drug server
> na koito sym pusnal ftp proxy na port 3128.
>
> Eto kak go napravih:
>
> iptables -A PREROUTING -t nat -p tcp -s local.net.addre.ss -d 0.0.0.0/0 --dport 21
>-j DNAT --to ftp.proxy.addre.ss:3128

> [...]

Ahu - kogato ukajesh na browser-a niakakvo proxy toi (browsera) veche
znae che stava duma za proxy i si formatira zaiavkite po specialen
nachin. Na men specialno ne mi e izvesten nachin za puskane na FTP
transparent proxy... ne che e nevazmojno da se postigne (teoretichno),
no ne znam niakoi da go e pravil.

--
        Theodor Milkov           Administrator IP Networks
        Davidov Electric Ltd.    Phone: +359 (2) 730158