On Sun, May 26, 2002 at 10:31:08PM +0300, Marian Popov wrote:

> tochno

> probval

> NAT,

> na
> >

> Ami ako niamam dostyp do mashinata s proxy-to ? Ima li nachin izobsht otva
> da se napravi ili ne ?

Ako niamash kontrol nad vynshna mashina maj samo na nivo ftp client mojesh da go
reshavash problema. T.e. da polzvash ftp klient, koito moje da izpolzva http proxy.
Pod linux napr. lftp go poddyrja.

Drugia nachin e da namerish ftp proxy, koeto pyk ot svoia strana da moje da polzva
http proxy prez ftp over http. Ne znam dali ima ...

Andrei
  • ... Stefan Myankov
    • ... Marian Popov
      • ... George Danchev