On 23 02 2003 09:26, Ivaylo Toshev wrote:

Samo iskam da kazha 4e Yanko Kaneti e prav deto te popravi po temata obratnoto
submit-vane ... rano ili kysno i RH submit-vat obratno kym upstream projects,
ako predlozhenite promeni si zasluzhavat ... demek RH u4astvat v razrabotkata
na free software i to mnogo zdravo i az uvazhavam tova... (slu4vat se i
izcepki tuk tam, no nikoj ne e zastrahovan, popravqt se)

> Sega otnosno publikuvanata ot George Danchev discusia:
> Ne mi stana iasno za kakvi projects stana duma, no v OpenSource sveta
> sigurno 80 % ot projectite sa si rodeni umreli, nai-malko zashtoto se
> otnasiat do problem kasaesht mnogo malko potrebiteli i suotvetno
> zainteresovani developeri.
> Za sujanlenie takiva proekti sa i bulgariziraneto na Debian, kakto i
> vuobshte mnogo-chesto diskutiranoto suzdavane na Bulgarska distribucia.

Debian si e dostaty4no bulgariziran ... no mogat i oste nesta da se
ponapravqt, kojto gi nqma v nito edna druga commercial ili free-of-charge
OS...

> Tova si e moe mnenie.

ste go promenime estestveno ;-) wait ... samo gledaj ;-)

> Zashto ?
> Da poglednem ot pazarna gledna tochka:
> Da predpolojim che az suzdavam OpenSource project koito iskam da se
> razviva, kato v nego se vkluchat drugi developeri, a tezi developeri
> neka gi razgledame kato PARI (investicii i prochie) , e za da privleka
> INVESTICII, az triabva da predloja proekt ot koito tezi INVESTICII da se
> zainteresuvat ( da im triabva !!!).

Hajde i az da te popravq ... Ako e samo tazi gledana to4ka, to ne bi trqbvalo
da se nabludavat qvleniq kato Debian, FreeBSD i t.n. 4ijto maintainers
(neznam kolko na broj, no sa mnogo) ne sa se vklu4ili za pari ... tova go
pravqt t.k. for fun i v free time ... i btw mnogo e trudno da se merish s
podobni projects ;-)

> Vsichko napisano ot mene tuk - si e chisto moe mnenie, shte se radvam
> ako niakoi mi pokaje kude sum dopusnal greshki v razsujdeniata si .

reference:
Какви хора и защо пишат безплатен софтуер? Добър отговор дават от Дебиан:
"Някои хора обичат да помагат на другите. Мнозина пишат програми за да научат
повече за компютрите. Все повече и повече хора търсят начини да избегнат
надутите цени на комерсиалния софтуер. Нарастваща тълпа от тях допринасят
като благодарност за целия свободен софтуер, който са получили от другите.
Мнозина по университетите пишат свободен софтуер за да подпомогнат
разпространението на резултатите от научните си изследвания. Фирми подпомагат
поддържането на свободния софтуер, така че те могат да имат мнение за това
как той се развива -- няма по-бърз начин да получиш ново свойство на програма
от това да го реализираш самостоятелно! И разбира се, много от нас просто
намират това за твърде забавно."
--
printk("Greets, fr33zb1\n");