On Monday 24 February 2003 11:01, Boris Jordanov wrote:

> Da, stoto KDE people ne im haresa, che RH unificiraha vunsnia vid na KDE i
> Gnome (dokolkoto e vuzmozno) v RH8. Smeshna rabota.

Не е само до унификацията на външния вид.  Проблемът е в отношението им към
KDE разработчиците.  Без много да знаят (т.е. да разбират от KDE), си правят
някакви собствени промени, които не ги обявяват.  По този начин, който си
пусне KDE на RedHat ще остане с убеждение, че GNOME е по-хубаво, защото
RedHat-ското KDE е омазано.  Точно това е, което не искат хората от KDE.
Има един куп проблеми: не е само до външен вид: breakages, променени са стандартните
приложения и т.н.  На мен например ми направи впечатление, че са клъцнали най-
грубо Font Installer.

http://www.mosfet.org/noredhat.html

Поздрави,
Виктор