On Tuesday 25 February 2003 10:02, Boris Jordanov wrote:

> Nima? I promenite gi njama v SRPM? Kakto veche beshe spomenato RH sa
> osnoven igrach pri Gnome. V tozi smisuk KDE e nesto kato "konkurenten
> produkt". Vupreki tova toj e vkluchen v distribuciata. I sled kato RH
> developers ne razbirat ot KDE i pravjat kalpavi promeni po nego, zasto da
> gi objavjavat, za da razvaljat imidza na KDE?

Промените не са в официалния KDE.  Въпреки че е
позволено от GPL не е хакерския
дух да се правят split-ове и да има по хиляда
версии на всеки софтуер.  Това, че
нещо е позволено не значи непременно, че се
гледа с добро око на него.

> Tova zvuchi neseriozno. KDE team ne sa njakakvi god like creatures. Ima si
> license i tam pishe kakvo i kak moze. I stom RH iskat da modificirat...

Пак горе.

> Az polzvam RH8. Desktop-a mi e KDE. Redhat-sko KDE.

Коя версия?  Защото има 3.1 от kde.org.

> Mosfet li e authority? :) Che toj se otdeli i ot KDE team-a, stoto imaha
> raznoglasia za liquid. Ot togava na sam vse se zavrusta i kato ne mu haresa
> nesto pak pravi sapuneni operi i napuska.

Верно, съгласен съм с критиката.  Самият аз не
съм никакъв authority по kde (за сега)
и никой не е длъжен да се съгласява с мене.  Но
самият факт, че няма разработени
packages (поне до вчера) за RedHat 8.0 за KDE 3.1 означава,
че от KDE не гледат
със сериозно око на RedHat, а и обратното.

Поздрави,
Виктор