On Thu, Mar 20, 2003 at 09:21:09PM +0200, Nickola Kolev wrote:
> On Thu, 20 Mar 2003 18:49:04 +0200
> Theodor Milkov <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> [ cut ]

> Dokolkoto znam, sled kato vednyzh si prikachil kym dadeno ustroistvo edin
> tip classful queueing disciplina, da rechem CBQ, ne mojesh po negovite leaves
> da slagash drug takyv, naprimer HTB.

A eto - spored Boian moje ;-) Znachi shte se testva...

<cut>
> Raboti si, kakvo da mu e. ;) Ako ne e taina, kakyv e bandwidth-a, zadelen
> za leaves pri teb? Zashtoto pri men bolshinstvoto sa s otnositelno malka
> shirina - 64, 128, 256Kbit/s. Moje bi stava problemno, ako pravish mnogo na
> broi i golemi (kato bandwidth) lista... Za syzhalenie ne sym zapoznat s inner
> working na razlichnite vidove scheduling.
<cut>

Razlichno - ot 64 do 576 Kbit/s. Pri po-barzite e po-dobre. Srabotvat
po-barzo sfq-ta, predpolagam zashtoto trnsmit-a na 1 quantum otnema
po-malko vreme...
Vsashtnost dosta dobre si raboti systemata. Prosto na men mi se iska
niakak si oshte po-dobre ako moje ;-)

<cut>
> Ima edna mnogo interesna razrabotka na http://www.ssi.bg/~alex/esfq/index.html
> Hvyrli i edin pogled.
<cut>

M'da. Popadnah tia dni na nego. Shte mi spesti compiliraneto na sfq s
promeneneni parametri. Merci za link-a vse pak.

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158