I sega? ko prawime nie? prawim porednata podpiska nqkyde? floodwame maila im
s protestni pisma (adi po-dobre ne che toku wij neshto zabilo) ili?

    Lichno na mene mi PISNA ot gluposti w dyrjawnata ni administraciq i tehniq
izbor na tema softuer. I ne e samo tazi usluga iziskwa 100% windows a syshto taka
i Internet Explorer.... :((((

    Molq nqkoi koito si ima na ideq kak tochno stoqt tezi wyprosi da kaje kakwo
moje i kakwo ne moje da se naprawi po temata. Az lichno ot politikata nishto
oswen towa che me kara wse poweche da se zamislqm w koq druga dyrjawa moga da
hukna ne razbiram. Molq...

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev