On 2003 Oct 01 Wednesday 13:54, G. Georgiev (Skeleta) wrote:

> За ходенето в друга държава и какво ще намериш там (една днешна статия):
>
> http://www.cert.org/congressional_testimony/dmca.html

no comment, mqstoto za takawa tema ne e tuk, sorry, bqh izwadil
tomahowkata a ne klawiaturata...

> За това какво можем да направим по темата - на семинара в Ст. Загора
> през пролетта
> стана дума, че едно от малкото неща които можем, е да помагаме на
> опозицията да
> се заяжда с правителството, когато то прави глупости.
>
> Г-н Димитър Калчев, който отговаря за "Електронното правителство" обаче
> не го
> знам от управляващите ли е или от опозицията и има ли опозиция и прочие
> сложни въпроси ми възникват.

Ne se interesuwam izobshto ot towa koi e opoziciq i koi ne e! Moje
bi tuk mi e i greshkata, no predpochitam konzolata pred politikata.

> Може би членовете на Сдружението за Свободен Софтуер по добре знаят кой в
> момента има интерес да клати правителството, та да го ползваме за
> вдигане на шум.
>
> Може това да ви изглежда несереозно, ама няма друг начин, трябва
> най-напред да
> вдигаме шум покрай другите, за да можем после да вдигаме шум самостоятелно,
> та накрая белким направим нещо.

Za syjalenie moje bi imash pravo... Zatowa i pitam :)
10xz i na Kliment Ognianov i Iassen Pramatarov za otgoworite.

--
Regards,
  Doncho N. Gunchev

          • ... Kliment Ognianov