Charles> Béryl wrote:
> [...]

Charles> Pas encore sortie de la tête de Jean-Marc Lasgouttes.

Hein? Quoi? On m'appelle?

Pour ceux que ca interesse, la liste des bugs qui restent sur la table
ressemble a ca:

2186    .bst files cannot live in paths with spaces
2387    Choosing stdtoolbars.ui gives no drop-down menus.
2556    not possible to delete a label of a formula
2851    insertAsciiString invalidates cursor
2865    deleting forced newline with change tracking on -> crash
2921    Radicand is lost when it consists of more than one character
2933    Repeatable crash when deleting superscripts in math block.
3045    Win XP and Adobe Reader 8.0 - default "PDFViewWin" causes...
3063    crash in cross-reference dialog when go to label
3111    Insertion of "Strg-Return" cannot be undone

J'ai des correction pour certaines, je vais en virer d'autres.

JMarc

Répondre à