Καλησπέρα,
δε χρειάζεται αναγνώστης οθόνης. Αυτό είναι κάτι που είναι ενσωματωμένο σε όλα
τα Android.
Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να το ενεργοποιήσετε.
Θα πρέπει να πάτε στις ρυθμίσεις, και στο μενού προσβασιμότητα, και να
ενεργοποιήσετε το Talkback.
Να συμπληρώσω εδώ πως για να λειτουργήσει αυτό στα ελληνικά, θα πρέπει να είναι
εγκατεστημένη η τελευταία έκδοση του Google TTS.