καλημερα σε ολους

κατα προτον η samsung κατασκευαζοντας το voice asistant αφαιρεσαι και δεν εχει προεγκατεστιμενη την εφαρμογη talkback. εκτος λοιπον απο την λιψη του google talk back!!!  πρεπει να κατεβασεται και την φονη της google google tts για τα ελληνικα.
ολα αυτα απο το playstore.

και ολα αυτα δορεαν.
τωρα αν θελετε να εγκαταστισετε καποιες φωνες σαν αυτες που εχουμε στους υπολογιστες, μελινα, νικος της vokalizer ή δημητρης της acapela, θα πρεπει με μια πριπεϊντ καρτ να τις αγορασετε με κοστοσ περιπου 5 ευρω παλι απο το playstore.

το voice asistan οπως λεει και ο στελιος δεν ειναι και  τοσο καλο και απο την εμπιρια μου, κατα τη γνομη μου ειναι μονο για διαβασμα κειμενων αλλα και παλι απεφθινεται ισως σε μερικως βλεποντες περισοτερο. το talkback της google!!! ειναι μια εφαρμογη αναγνοσης που  ειναι αυτο ακριβως ποευ πρεπει να ειναι ενας αναγνοστης οθονης. σε συνδιασμο και με αλες εφαρμογες το κινητο σας θα θα καλιπτει τις αναγκες σας.

μαριος

Στις 14/2/2018 12:43 πμ, ο Indra Blue Pearls έγραψε:

*Καλησπερα Αλεξανδρε,*

*Σ΄ευχαριστω οσο που δεν φανταζεσαι! Δυστυχως δεν μπορω να παω πουθενα γιατι ο ξαδελφος μου εχει απνεργοποιησει αυτο το απαισιο **Talk****Back****που εγκατεστησε η **Samsung**.. Αυτο που εβαλαν εχει μια φωνη **computerized**που διαβαζει συλλαβες κι οχι λεξεις.. κι εκτος απο μενα που δεν καταλαβαινα τιποτα.. τον μπερδευε κι αυτον.. *

*Αν θεωρεις οτι αυτα που μου εγραψες ειναι αρκετα γι’ αυτον να καταλαβει τι πρεπει να κανει είμαστε ενταξει.. αν πρεπει να ξερει κατι παραπανω αν θελεις στειλε μου περισσοτερες πληροφοριες.. *

*Και τωρα που το θυμηθηκα η **Samsung****μου ειπε οτι το **J**5 δεν εχει δυνατοτητα για ελληνικα γι’ αυτο εγκατεστησαν αυτο το τερατομορφο **Talk****Back**που δεν μιλαει σαν ανθρωπος αλλα σαν μιχανη.. *

*Αλεξανδρε σ’ ευχαριστω και παλι παρα πολυ πολυ πολυ! Ειναι ενα χαριτωμενο κινητο.. κι εγω δεν εχω καμια γνωσση απο κινητά... *

*Καλο βράδυ και παλι ευχαριστω παρα πολυ!*

*Κατερινα***

    Καλησπέρα έχω έναj5και δεν έχω κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα δεν
    υπάρχει κανένας λόγος να σου εγκαταστήσουν talk back αφού ήδη
    υπάρχει πήγαινε προσβασιμότητα κείμενο σε ομιλία (κάνε έλεγχο αν
    είναι ενημερωμένη από τοplay store ) επέλεξε μηχανή κειμένου σε
    ομιλία Google δίπλα σου βγάζει το πλήκτρο για τις ρυθμίσεις του
    και επιλέγεις Γλώσσα Ελληνικά

    Στις 13 Φεβρουαρίου 2018 11:29:50 μ.μ. EET, ο/η Indra Blue Pearls
    <indrabluepea...@gmail.com <mailto:indrabluepea...@gmail.com>>
    έγραψε:

        Σ’ ευχαριστώ παρα πολύ! Και ναι.. δεν λειτουργει καθολου το
        προγραμμα τους στα ελληνικα κι οταν τολμηα να τους πω οτι δεν
        καταλαβαινω καν τι λεει.. μου ειπαν να συνηθισω και μου
        εκλεισαν το τηλεφωνο. Δεν ξερω που να απευθυνθω.. κι ο
        ξαδελφος μου δεν ξερει τι πρεπει να κανει μ’ αυτο το θεμα.. Κι
        ειναι ενα πολυ ωραιο κινητο..

        Αληθεια τωρα που μιλαμε θυμηθηκα παλια σε καποιοemail σας που
        μιλουσατε για καποιο dreamsomething που λειτουργουσε αν
        θυμαμαι καλα σαν TalkBack.. Ναι ξερω.. μαλλον δεν κναιε για το
        τηλεφωνο που μου εκαναν δωρο...

        Σε καθε περιπτωση ενα μεγαλο ευχαριστω και πολλες ευχες για
        καλο βραφυ..!

        Κατερινα