Καλημέρα
Όπως σου έγραψα έχω το j5 και μετά την τελευταία ενημέρωση λογισμικού
έχειandroid  7.1.1 δεν χρειάστηκε να  εγκαταστήσω το talk back γιατί  το είχε
το κείμενο ομιλίας της Google δεν διέθετε φωνή στα ελληνικά και είχα φορέσει
από το play store την φωνή τήςacapella (Δημητρη) ,το φθινόπωρο που πέρασε έγινε
ενημέρωση στο κείμενο ομιλίας και έχει  μία γυναικεία φωνή  στα ελληνικά ή
οποία κατεμε είναι μια χαρά αν δεν έχει αλλάξει κάτι θα πεις του ξαδέρφου σου
να κάνει τα βήματα που σου έχω στείλει,αν όμως έχει αλλάξει κάτι στα
φρεσκοπουλημενα  τότε θα κάνεις ότι έγραψε ο Μάριος
Καλή επιτυχία
Αλέξανδρος

Στις 14 Φεβρουαρίου 2018 12:43:42 π.μ. EET, ο/η Indra Blue Pearls
<indrabluepea...@gmail.com> έγραψε: