Γεια σου μάριε, τα μυνήματα σου με τα βγάζει κινέζικα δεν μπορώ να τα διαβάσω,
όταν στήσεις το πρόγραμμα δεν βάζουμε τον κωδικό εκεί που το βάζαμε παλιά στο
17 στο 18 ή στο γιο χιλιάδες 18, επάνω επάνω έχει το ακτή version όταν στήνεις
το πρόγραμμα εκεί μέσα το βάζεις και αυτό ήτανε

Von meinem iPhone gesendet