REKLI SU

Čista savest

"Tvrdim da nikada nisam prekršila zakon ni Ustav i zato mi je srce mirno, a savest čista".
Nataša Mićić, predsednik Narodne skupštine i v.d. predsednika Srbije

Radujemo se izborima

"Verujte, radujemo se izborima u Srbiji, ako to bude zavisilo od Demokratske stranke".
Čedomir Jovanović, potpredsednik DS-a

Provera

"Naša stranka ima velikih problema da odgovori na zahteve poslanika oko ulaska u G17 plus, jer proveravamo o kakvim ljudima je reč".
Mlađan Dinkić, potpredsednik G17 plus

Utisak

"Ne znam zašto se stiče utisak da se beži od izbora".
Žarko Korać, potpredsednik vlade Srbije

Bez komentara

"Ja neću komentarisati ljude koji su izgubili posao, pa se sad šetkaju po žarištima. Mislim, na Holbruka, pa i Kušnera".
Nebojša Čović, predsednik Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju

Sponzoruša

"Ovu vladu zovemo sponzoruša, jer njome preko Skupštine upravljaju biznismeni".
Marijan Rističević, predsednik Narodne seljačke stranke

Obračun

"Bez obzira na njegove godine, spreman sam na svaku vrstu obračuna sa Đukanovićem, ispred ili iza kamera, ako treba i pesnicama".
Miodrag Živković, lider Liberalnog saveza Crne Gore

Back

http://www.politika.co.yu/