MOMO KAPOR, pisac i slikar, povodom najave crnogorskog parlamenta da bi mogao doneti odluku o zabrani pusenja na javnim mestima:

- To je ravno projektu o desalinizaciji Jadranskog mora. Crnogorac je od malih nogu, kao i Hercegovac, navikao da duvani i svi njegovi mitovi vezani su za ljude koji su pusili cibuke, zavijali cigare, sve do ovih koji puse "havane". Mislim da ima mnogo vise slika na kojima crnogorske vojvode puse, nego onih na kojima piju caj.

ZIVOJIN STANIC, funkcioner JUL-a:

- Nobelovu nagradu za mir treba da dobije Slobodan Milosevic. On je svojom politikom u prethodnom periodu, a i svojom sadasnjom odbranom pred Haskim tribunalom, pokazao ko se najvise zalagao i zalaze za mir na ovim prostorima.

VUK BOJOVIC, direktor beogradskog Zooloskog vrta:

- Trenutno najveca zvezda u vrtu je jarac Zoran. Nema neki nadimak, ali mekece nekako juznjacki, valjda da steze kajlu oko vrata, ali u svakom slucaju, Zoran je maco jarac, najveci jebac u mom Zooloskom vrtu.

BOGDAN DIKLIC, glumac:

- Kod nas je sve kobajagi, mi stalno imamo privid necega. Drzava je kobajagi, predsednik te drzave je kobajagi, koalicija na vlasti je kobajagi. Sve je kobajagi, samo nasi zivoti nisu kobajagi. Evo, molim ih da nam nista vise ne obecavaju. Umecu i sam da primetim kad mi bude bolje.

STEVO ZIGON, glumac:

- Volim sto zivim u Srbiji, ali se plasim ovde da mrem, jer mozda necu imati dovoljno para za sahranu.

BOJANA VUJADINOVIC, ovogodisnja mis Srbije i Crne Gore:

- Kod nas je zaista veliki uspeh makar na dan biti interesantniji i popularniji od politicara. Meni je to poslo za rukom.

DRAGAN VELIKIC, knjizevnik:

- Postoje pisci i knjizevna dela koja uvek udju u neku "in" pricu. Pa cak i kada su razbarusena, ona mnoge ne ugrozavaju, jer vi mozete da kritikujete rezim, a da budete njegovi najveci cuvari. Mi bar to znamo. Na kraju krajeva, nasi disidenti su sedeli u "krugu dvojke", a ne u zatvorima.

MIODRAG NIKOLIC FEMAN, potpredsednik Privredne komore Srbije:

- Nasa dugorocna politika i ne treba da bude proboj na trziste Evropske unije, vec u Rusiji i Rumuniji. Tamo su zeljni nasih proizvoda.

ISIDORA BJELICA, publicista i dramaturg, o svom prvom seksualnom iskustvu:

- Dugo sam cekala onog pravog, ali kada sam videla da ga nigde nema, odlucila sam da cim naidje prilika, probam da otkrijem tajne seksa. Moja situacija bila je specificna - imala sam paranoju da mi ne podmetnu nekog udbasa, pa sam to uradila sa najboljim drugom.

MILAN GUROVIC, kosarkas, posle potpisivanja ugovora sa novosadskom "Vojvodinom":

- Vrlo sam zadovoljan finansijskom stranom ugovora, ali cifru necu da otkrivam posto znam kako zive ljudi u nasoj zemlji, pa me je sramota da o tome govorim.

FILIP VUJANOVIC, predsednik Crne Gore:

- Izvestaj OEBS-a o "sekstrafikingu", zbog svega sto je u njemu sadrzano, zasluzuje i obavezuje da se sacuva - u diskreciji.

Content: © 1996-2003 Nezavisna SvetlostDesign: © 1996-2003 dragan design.
All rights reserved

http://www.svetlost.co.yu/arhiva/2003/421/421-7.htm