MLADJEN KOVACEVIC, profesor ekonomije:

- Politicari i neki ekonomisti tvrde da je treca godina tranzicije najteza. Pribojavam se da ce ti isti 2004. tvrditi da je najteza cetvrta godina tranzicije.

JEZDIMIR VASILJEVIC, cuveni gazda Jezda, vlasnik propale stedionice "Jugoskandik":

- Nisam vise gazda jer su me ocerupali mangupi, a nisam se nikada ni osecao kao gazda, jer sam bio i ostao domacin. Mislim da je covek bogat kada ima sirok spektar duhovnog bogatstva - koje meni ne nedostaje.

NENAD CANAK, predsednik Skupstine Vojvodine:

- Mihalj Kertes je na slobodi, on je mrtav hladan i dobro raspolozen, minule nedelje pratio utakmicu Spartak- Celarevo. Znaci da smo mi jos uvek u milosevicevskom zatvoru.

NEBOJSA LEKOVIC, funkcioner Liberala Srbije i poslanik u Skupstini Srbije:

- Zalazem se da se uvede obaveza psihijatrijskih pregleda narodnih poslanika i da bez dozvole psihijatra niko ne bi mogao da bude poslanik. Zasto bi bila potrebna dozvola za polaganje vozackog ispita, a ne bi za vodjenje drzave.

ERA OJDANIC, folk pevac:

- Ako vam neko potvrdi da sam umro, znajte da je to bilo u krevetu pored neke klinke koja nije ni zapamtila Tita.

DRAGAN RADULOVIC, kriminolog:

- Skupstina Srbije ostavlja utisak zadimljene drumske mehane, sa rastimovanim orkestrom, promuklom pevacicom koja preglasno falsira i pijanim gostima koji zakrvavljenih ociju pune coskove srcom.

DRAGOSLAV SEKULARAC, fudbalska legenda, na pitanje sta bi ucinio kada bi dobio vlast u Srbiji na jedan dan:

- Prvo bih pozvao onaj procenat naroda, mislim da je to osamdeset odsto, koji tesko zivi i dao bih mu lovu da se bar godinu dana lepo provede.

BORIS TADIC, ministar odbrane Srbije i Crne Gore:

- Ja sam prvi pesadinac Demokratske stranke.

DUSAN KOVACEVIC, dramski pisac:

- Danas imate 150 partijskih cinovnika koji su preko noci izrasli u bitne politicare u Srbiji, a za koje pre 5. oktobra 2000. niko nije znao ko su i sta su.

Content: © 1996-2003 Nezavisna SvetlostDesign: © 1996-2003 dragan design.
All rights reserved
Pisite nam | Contact us