Holes,

la nostra empresa treballa generalment sobre certificats digitals.

Em trobo que al thunderbird, puc instal·lar un certificat de l'Agència Catalana de Certificació, però tinc greus problemes, per no dir impossibilitat total d'instal·lar les claus públiques de la citada Agència per a que em puguin funcionar els certificats.

Al Firefox funciona correctament, però el Thunderbird, res de res.

Ja veig que en el camp de la Certificació encara guanya l'Outlook molt al meu pessar.

I ara que tothom li fot canya en aquest tema, haurè de tornar a instal·lar l'outlook als meus clients.

Em sap molt de greu, però m'ha decebut. Continuaré insistint instal·lant, borrant, etc, però d'entrada ja ha estat impossible.

Vinga, bona entrada d'any.

Salut!

Atentament,

--

Antoni Camon i Casals

ASTREA La Infopista Jurídica, SL
Blondel 21, 2n. 25002-LLEIDA
973-281035
http://www.astrea.es

ADVERTÈNCIA IMPORTANT:
Aquest missatge i els fitxers annexes poden incloure informació confidencial.
Si vostè no és el destinatari no l'ha d'utilitzar, copiar, reenviar, o distribuir.
Si l'hagués rebut, sisplau, esborri'l del seu servei de correu i digui-ho a qui el va emetre de forma immediata.
Moltes gràcies.

ADVERTENCIA IMPORTANTE:
Este mensaje y sus ficheros adjuntos pueden incluir información confidencial.
Si usted no es el destinatario no tiene que utilitzarlo, copiarlo, reenviarlo o distribuirlo.
Si lo hubiera recibido, por favor, bórrelo de su servicio de correu y dígaselo a quien lo emitió de forma inmediata.
Muchas gracias.

Responder a