Hola a tots.

Em diuen Salva i fins ara he estat "escoltant" a la llista. M'he decidit escriure per la consulta sobre certificació digital al thunderbird.

Jo utilitze els certificats digitals de la ACCV "Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana" (http://www.pki.gva.es), i els estem utilitzant tant a mozilla, firefox como thunderbird, i sobretot amb totes les seues funcionalitats, signat i xifrat.

Si que és veritat que en les primeres versions de thunderbird no anava molt fi, però desde la 0.7 (crec) té tota la funcionalitat que es té a mozilla.

Una cosa, has d'anar en compte que si utilitzes firefox i thunderbird, has de realitzar la carrega de certificats per separat, tot al contrari que a mozilla que sols es realitza una vegada. Al thunderbird has d'obrir els certificats com a un correu, i a resta ja és el de sempre.

Tb. hauries de mirar si els certificats tenen alguna extensió propietària que no agrada al thunderbird, encara que no crec que siga ja que et funcionen a firefox.

Per cert, l'hem fet funcionar tant a linux, windows i en anglés i català. Igual és problemàtica de l'entorn, tema directori home, etc.

Salutacions.

Pd. Disculpeu l'extensió.

Feliç Any 2005

En/na Toni Hermoso ha escrit:

Hola Antoni,

gràcies pels teus comentaris, que em podries fer saber en quin context puc utilitzar les funcionalitats que comentes? Si el Thunderbird no hi estigués a l'altura encara, els usuaris podem intentar documentar per a que es millori en les properes versions.

Molt bon any nou!

Al 30/12/04 20:13, En/na Antoni Camon ha escrit:

Holes,

la nostra empresa treballa generalment sobre certificats digitals.

Em trobo que al thunderbird, puc instal·lar un certificat de l'Agència Catalana de Certificació, però tinc greus problemes, per no dir impossibilitat total d'instal·lar les claus públiques de la citada Agència per a que em puguin funcionar els certificats.

Al Firefox funciona correctament, però el Thunderbird, res de res.

Ja veig que en el camp de la Certificació encara guanya l'Outlook molt al meu pessar.

I ara que tothom li fot canya en aquest tema, haurè de tornar a instal·lar l'outlook als meus clients.

Em sap molt de greu, però m'ha decebut. Continuaré insistint instal·lant, borrant, etc, però d'entrada ja ha estat impossible.

Vinga, bona entrada d'any.

Salut!

Atentament,

--

Salutacions

Salvador Ausina Sebastià        [EMAIL PROTECTED]

Mòvil: 637 45 90 86

---------------------------------------------------------------- Podeu consultar els arxius d'aquesta llista o canviar la vostra subscripció a http://www.softcatala.org/llistes/ ----------------------------------------------------------------

Responder a