Bé, com sempre ha estat això de provar i provar.

No sé quin era el motiu, però ho he esborrat tot i he tornat a carregar les claus públiques de CATcert des de la seva web.

Potser havia algun error o potser eren velles, ja que fa temps que les vaig posar.

Ara tot correcte. He fet el mateix procès que abans, fent la còpia de seguretat des del firefox, i al thunderbird fer la restuaració, i tot correcte.

Bones festes!!!

SAlut!

--

Antoni Camon i Casals

ASTREA La Infopista Jurídica, SL
Blondel 21, 2n. 25002-LLEIDA
973-281035
http://www.astrea.es

ADVERTÈNCIA IMPORTANT:
Aquest missatge i els fitxers annexes poden incloure informació confidencial.
Si vostè no és el destinatari no l'ha d'utilitzar, copiar, reenviar, o distribuir.
Si l'hagués rebut, sisplau, esborri'l del seu servei de correu i digui-ho a qui el va emetre de forma immediata.
Moltes gràcies.

ADVERTENCIA IMPORTANTE:
Este mensaje y sus ficheros adjuntos pueden incluir información confidencial.
Si usted no es el destinatario no tiene que utilitzarlo, copiarlo, reenviarlo o distribuirlo.
Si lo hubiera recibido, por favor, bórrelo de su servicio de correu y dígaselo a quien lo emitió de forma inmediata.
Muchas gracias.

Responder a