Al 17/05/06 05:26, En/na Benjamí Villoslada ha escrit:
> A Dimarts 16 Maig 2006 23:31, miquel piulats va escriure:

> Moltes gràcies, Miquel!
>
> Estic content que una altre persona a Mallorca ho digui.  És d'això el que es
> tracta: intentar transmetre allò que passa, que et creguin i es faci el
> posible per aconseguir la màxima difusió de l'OOo sense trair cap principi.
>
> Tot plegat sabent que la versió que SC acabarà a un parell (mallorquí)
> d'escriptoris amb el Windows.

Hola Benjamí,

és trist que s'hagi arribat a aquest punt de discussió. Mira, no et
costarà trobar exemples, i més que en tindràs aviat, que des de
Softcatalà hi ha la millor voluntat possible pel que fa a la situació de
la llengua arreu dels Països Valencians*. Coincideixo amb el que diu en
Jordi Mas. El que dius, com també el que diu hom qui participa en el
projecte, es tindrà en consideració molt seriosament en un futur. Jo el
primer, t'ho puc ben assegurar. Pensar que no es faria seria enganyar-te
a tu mateix. Per desgràcia, un clima enrarit no hi ajuda en aquest
anàlisi i tant de bo això no deixi seqüeles i s'analitzi en serenor.
No obstant això, i em sap greu dir-t'ho, però és així, voldria
recriminar-te que si temies per la qüestió de la implantació a
l'administració mallorquina pel tema de la senyera degut a les pressions
dels elements espanyolistes, hagis optat per a fer-ho evident
públicament a la vista des de planetes espanyols que de ben segur poden
llegir alguns d'aquests indesitjables. El fòrum sortosament no té tanta
exposició. No és així un planeta de blocs. Que consti que és del tot
lícit que ho facis y hom és lliure de fer-ho, però sigues-ne conscient.

* Països Catalans/Valencians, .CAT, el que sigui, no importa el nom...
l'objectiu de gent com els de l'Immundo ja saps que és simplement la
desaparició de qualsevol referent català-valencià-balear.
Gent com tu, que no s'assimili a l'«espanya grande y libre», penjaria de
la plaça pels ous si poguessin.
Això no exclou que hàgim de ser conscients de l'autoodi provocat per
aquests mitjans, i cercar formes d'actuar-hi evitant el desgraciadament
gran efecte sobre capes de la població. El que comentes pel que fa a la
senyera entenc perfectament que va per aquest sentit. De totes maneres,
no hem d'oblidar que aquesta gent no s'aturarà amb la senyera, sinó que
ho farà igual amb la llengua i amb tot el que faci falta.
Fem el que fem ho veuran malament i amb odi destructiu, per això es bo
recordar on rau realment el problema, i no és precisament entre
nosaltres. Encaixem les mans.

Referències:
http://www.tribunamallorca.org/noticies.php?idf=7566

--