A Dimecres 17 Maig 2006 08:10, Marc Belzunces va escriure:

> Torno a repetir que això és la teva opinió personal, i que no respon a la
> realitat. Perquè tu saps escriure i jo llegir. "anava errat pensant que era
> una versió amb l'objectiu d'anar arreu" és una afirmació implícita.

La comprensió tàcita no és gaire freqüent, al correu electrònic :)  Va bé
aclarir-hi coses quan es veu que no s'ha entès el que un volia dir.

En comptes de la realitat, puc veure que no respon a la vostra voluntat, per a
ser exactes.

A la realitat sí, i per això hi he insistit.  Perquè tal com està no
s'aconseguirà la màxima difusió arreu i ja hem explicat per què des del lloc
afectat. He dit què cal per aconseguir-la, però no es farà --de moment, veig
que vols arxivar el tema parlant d'altres coses (sense dir quines) cal fer.
Caldria que algú fora SC prengués la iniciativa.  No puc veure com tot plegat
quadra amb intentar, des de SC, aconseguir arribar arreu.

No només no s'aconseguirà la màxima difusió arreu, sinó que si no anem alerta
potser tenim problemes que facin recular l'aconseguida.  Aquesta és la
realitat.  A Mallorca.

El que importa és la realitat i les meves «opinions personals» tenen
l'objectiu de llegir-la i exposar-la.

Com he dit, estic content que vulguis que voldria que aquest programa arribés
arreu.  També que tindreu en compte la qüestió de les banderes.  Però avui no
basta, el problema és ara.  Què no es vol fer des de SC?  Caldrà mirar com es
soluciona --jo no se com, ara mateix; el primer era aconseguir la forma
aparentment més fàcil.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat