Deia en Benjamí,

> Si al ES_es (estat espanyol) hi posessin una bandera, l'ES_ar
> s'hauria d'espavil·lar i crear la seva versió.  És és el que
> m'heu suggerit que féssim i que jo anava errat pensant que
> era una versió amb l'objectiu d'anar arreu --cap problema,
> però cal saber-ho.

Torno a repetir que això és la teva opinió personal, i que no respon a la
realitat. Perquè tu saps escriure i jo llegir. "anava errat pensant que era
una versió amb l'objectiu d'anar arreu" és una afirmació implícita.

De fet aquesta versió està pensada (i ha estat pensada sempre) per ser
distribuïda arreu dels Països Catalans i més enllà, com així s'està fent i
es farà.

A més, això de la pantalla de presentació, si fas servir l'OpenOffice.org,
veuràs que només es presenta durant la primera execució, i quan per alguna
raó peta el programa i el tornes a executar en la mateixa sessió. En una
instal·lació estàndard, si més no en Windows, l'iniciador ràpid s'activa per
defecte, la qual cosa evita que es vegi la pantalla de presentació. A més,
com tu molt ben saps, l'OpenOffice.org en català que va amb les
distribucions Linux (que suposo que és el que promocionaràs tu), no és
aquesta build.

És a dir, estem parlant d'un tant per cent molt baix d'execucions del
programa, les quals poden irritar a un tant per cent molt baix d'usuaris.

Si analitzem el programa, personalment crec que hi ha elements que
perjudiquem molt més la seva acceptació general.

Bé, ja has donat la teva opinió, com d'altres, se t'han donat diverses
respostes, i es tindrà en compte de cara a properes versions. Ara toca
repassar molts altres aspectes que s'han de millorar.

Igualment, ja tens els enllaços a missatges d'aquesta llista per a què els
puguis anar posant allà on vulguis.

--

Marc Belzunces

Bloc personal: http://blocs.mesvilaweb.cat/holoce
Skype: mbelzunces

  Al referèndum, vota per la independència de Catalunya:

  http://www.votaindependencia.org/

              Adheriu-vos-hi