On dt, 2003-10-28 at 13:37, Jesús Corrius wrote:

> Jo esperaria que les cadenes s'haguéssin traduït i revisat completament
> i fer-ho tot d'una sola vegada, ja que el sw tal i com està ara funciona
> bé. Simplement té cadenes en anglès. La qual cosa no és un error crític.
>
> No fa falta que utilitzis cap script per passar els PO a format
> OpenOffice ja que jo mateix ho haig de fer també. Una vegada estigui
> fet, et puc passar les cadenes amb el format que vulguis.

Carai Jesús... En resum, que em dediqui a revisar i prou.... Pensava
començar a mirar si s'havia de fer alguna cosa pels patches i tot això.
Més que res per poder deixar-ho tot preparat i anar ràpid una vegada
s'acabi la traducció i que sigui una qüestió de pocs dies tenir-la a
Debian. Però amb aquestes respostes (espera, espera, espera...) i això
de dir que tal com està ara no pot funcionar, però després que sí, però
tampoc dir perquè o si hi puc fer alguna cosa per ajudar a arreglar-ho
(com carregant-t'ho tot a l'esquena) la veritat és que desmotives força
per col·laborar, què vols que t'hi digui.

Doncs bé, fem-ho així. Quan estigui tot traduït ja m'ho passaràs doncs.
--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4