El dt 16 de 05 del 2006 a les 14:27 +0200, en/na Benjamí Villoslada va
escriure:
> A Dilluns 15 Maig 2006 23:25, [EMAIL PROTECTED] va escriure:
>
> L'Inkscape no obre bé l'arxiu fet amb l'Adobe Illustrator 10,

A mi me l'obre bé (tinc Fedora Core 5), tot i que no mostra la imatge de
la malla en 3D del fons (suposo que perquè no tinc el fitxer
20-Splashscreen-Element-bg_graphic_lrg_transparency.tif)

>  però al PNG hi veig una bandera. Cal posar-hi aquests símbols al programari?

Jo no veig que no s'hi escaigui, bé és l'OpenOffice.org en català.
Tanmateix jo preferiria una senyera inclinada a l'escaire superior dret.

/Josep

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/