A Dimarts 16 Maig 2006 15:22, [EMAIL PROTECTED] va escriure:

> El gràfic l'he fet integrament amb l'Inkscape utilitzant els elements de
> disseny de la pàgina de l'OOo.
>
> Procuro usar sempre Programari Lliure ;-).

Ah, en veure que no sortia bé he mirat les primeres retxes de l'arxiu:

$ head Bànner\ OOo\ 2.0\ en\ català.svg
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="no"?>
<!-- Generator: Adobe Illustrator 10.0, SVG Export Plug-In . SVG Version:
3.0.0 Build 77)  -->
<svg:svg
   xmlns:xap="http://ns.adobe.com/xap/1.0/";
   xmlns:ns0="http://ns.adobe.com/SaveForWeb/1.0/";
   xmlns:ns="http://ns.adobe.com/Variables/1.0/";
   xmlns:i="http://ns.adobe.com/AdobeIllustrator/10.0/";
   xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/";
   xmlns:cc="http://web.resource.org/cc/";
   xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#";

I m'ho ha semblat, disculpa!  Sempre hi veig això:

<?xml version="1.0" encoding="UTF-8" standalone="no"?>
<!-- Created with Inkscape (http://www.inkscape.org/) -->

Mirant més avall, usant el less en comptes del head, veig que és un plugin i
devall s'hi veu l'Inkscape.

Sobre les banderes: són símbols que tenen una càrrega política que va més
enllà de la llengua i cal tenir-ho en compte.

Què us semblaria que l'OpenOffice.org en castellà --no dic el ES_ar--  si
portés la bandera espanyola a la presentació?

Sent rigorosos, en cas de decidir abanderar-lo, no hi hauria cap pega
legal: «la rojigualda» és la bandera oficial dels territoris a qui va
dirigit.  En canvi, no tots els territoris on s'hi parla català tenen la
mateixa bandera oficial, *és formalment incorrecte*.  Si hi poseu banderes,
feu-ho bé.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat