Bon dia!

Estic treballant amb l'Impress, i m'interessaria poder utilitzar les fletxes amunt i avall (o dreta i esquerra) per a poder passar al següent / anterior element animat dins d'una diapositiva. Per defecte, al següent es pot anar amb el clic o bé la barra d'espai (mentre que les fletxes van a la següent/anterior diapositiva); però es poden "programar" les fletxes per a que ho facin? Ho he intentat per "eines > personalitza > teclat", però no me'n surto.

Algú té idea de com fer-ho, o senzillament no es pot?

Gràcies!

G. Enric Carreras