Efectivament, tinc l'OO2 sobre Wxp. Suposo que et refereixes a "tauler de control > teclat". En el meu cas, només em dóna la possibilitat de canviar la velocitat de repetició i del parpelleig del cursor, amés de veure el controlador del teclat.

M'ho pots especificar una mica més? Potser sóc massa "soca"...

De tota manera, gràcies!

G. Enric Carreras

En/na Adelina Ors ha escrit:

Es de configurar el teclat. Si treballes amb Windows es d'anar a mi pc i d'allar tens un dibuix del teclat. Ho piques i ho podràs configurar.
Adelina